Jakie zadania SEO można zoptymalizować dzięki automatyzacji?
Raporty i audyty. Dzięki narzędziom takim jak Screaming Frog czy Google Search Console, wystarczy wpisać adres URL, aby uzyskać najbardziej kompletne informacje o swojej witrynie z punktu widzenia SEO. W ten sposób bardzo łatwo można zidentyfikować ewentualne problemy, które należy rozwiązać, aby poprawić pozycjonowanie.
Monitorowanie. Możemy korzystać z narzędzi do automatyzacji SEO, które wysyłają nam automatyczne alerty, na przykład gdy jedna z naszych stron zmieni pozycję w wynikach wyszukiwania lub gdy zostanie utworzony nowy link do naszej witryny.
Nowe pomysły na treści. Regularne publikowanie treści o wysokiej jakości to pewny sposób na poprawę pozycjonowania strony. Jednak biorąc pod uwagę, że każdego dnia w Google wykonywanych jest 3,5 miliarda wyszukiwań, przeanalizowanie wszystkich tych informacji w celu wykrycia możliwości jest niemożliwe bez pomocy automatyzacji SEO. Narzędzia oparte na przetwarzaniu języka naturalnego mogą znacznie ułatwić to zadanie.
Pomoc w planowaniu artykułów. Choć istnieją już narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które potrafią napisać kompletny artykuł, prawda jest taka, że ich wyniki nadal pozostawiają wiele do życzenia. Z drugiej strony, mogą one pomóc nam w określeniu interesujących nas tematów i uporządkowaniu informacji. Na przykład WordLift posiada narzędzie, które podpowiada różne sekcje artykułu.
Generowanie opisu meta. Ręczne generowanie opisów meta jest jedną z najbardziej uciążliwych części SEO. Aby uprościć to zadanie, można skorzystać z narzędzia do automatyzacji, które zasugeruje odpowiedni tekst na podstawie treści artykułu.
Pisanie tytułów. Dobry tytuł SEO powinien łączyć w sobie użycie słów kluczowych z umiejętnością zachęcenia użytkownika do kliknięcia. Narzędzia automatyzacji mogą nam pomóc w podawaniu spersonalizowanych sugestii opartych na najlepiej działającej zawartości naszej witryny.
Oznaczanie danych strukturalnych. Jest to jeden z obszarów, w których wpływ automatyzacji na ruch na stronie jest najbardziej zauważalny. Google coraz bardziej koncentruje się na danych strukturalnych w celu dostarczania bogatych wyników wyszukiwania, więc optymalizacja tego aspektu zwiększy Twoją widoczność na stronach wyników wyszukiwania.
1 thoughts on “Jakie zadania SEO można zoptymalizować dzięki automatyzacji?”
Comments are closed.
interesujące dane, wypróbuje automatyczne generowanie opisu meta